Tuesday, August 18, 2009

My very first blog...........










Setelah beberapa lama memikirkan nak buat blog ke tak, nak buat ke tak?

at last aku bukak jugak specially utk faris sebab nak share and updatekan dia apa yg berlaku kat sini..

Last week, 10th August 2009 berlangsungnya convocation diploma kami bertempat di Grand Hall, Multimedia University, Cyberjaya..

Pagi tu bgn agak awal.. rasa excited+nervous giler+lapar, suma ada..
Tgh ktorg kecoh2 bersiap2 nak pg grand hall, dpt msg dari Faris...................

Dia kata xdapat dtg, demam panas, suspect H1N1.. YA'ALLAHHH!!! Terkejut giler! terbantut jap mood aku nak konvo..

Sedih+Risau+Kesian! Dia paling excited kot nak konvo, nak kumpul ramai2 time tu..

Masa rehearsal hari Jumaat tu dia sehat n happy jer.. Xsangka plak hari konvo tu pulak dia boleh demam.. masuk wad lg.. Haishhhhh...

Faris, ko tau... masa tunggu turn nak beratur naik stage tu, jantung aku mcm nak tertanggal dah dari badan aku.. aku rasa nakk lari jer patah balik.. dorang kata muka aku masa jalan kat atas stage tu pucat lesi.. kalau tgk dalam video lg kelakar kot..


Aku letak gmbr ktorg byk2, ko tgk n gelak lar puas2..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns